Hogyan aludjon terhesség alatt? Mit tegyünk, hogy jobban aludjunk?

Mit tehet a jobb alvásért a terhesség alatt?

A terhesség alatt természetes, hogy a stressz, a hormonális és fiziológiai változások miatt csökken az alvás minősége. Összeírtunk néhány tippet az Ön számára, amelyeknek köszönhetően kissé javíthatja alvását az egyes trimeszterekben.

Első trimeszter

Már az első trimeszterben a legtöbb nő hányingertől szenved és az alvása zavart. A nők ilyenkor fáradtabbak, még napközben is. Gyakran megnövekedett pszichológiai terhet éreznek, mert a terhesség új helyzetbe hozza őket. Ezért szükséges a lehető legjobb hangulat fenntartása, hogy ne aggódjon feleslegesen. Segíthet a hangulat javításában, ha boldoggá teszi magát, és hálószobáját új kiegészítőkkel látja el, legyen szó ágyneműről vagy különféle otthoni kiegészítőkről, amelyektől otthonosan érzi majd magát, és szebbé teszik a hálószobát.

OF8ODN0 

Második trimeszter

A második trimeszter általában a minden irányban megnyugvás időszaka, ami pozitív hatással van az alvásra, amely nyugodt és lényegesen jobb, mint az első trimeszterben. Az a tény, hogy a nő még mindig aludhat bármilyen pózban, beleértve a hasi helyzetet is, hozzájárul az elégedettség érzéséhez, mert a magzat bármilyen helyzethez alkalmazkodik, és semmilyen módon nincs összenyomva úgy, hogy korlátozná. Néhány nő enyhe légzési problémákat tapasztalhat, például orrdugulás, ami kényelmetlenné teheti az alvást. A természetes orrcseppek (pl. sós) és a párásítók hatékony megoldást jelentenek.

baby-19003_1920

Harmadik trimeszter

A harmadik trimeszterben az alvási problémák visszatérnek, mert sok terhes nő éjszaka görcsökben szenved, sokat álmodik, vagy a baba mozgása felkelti őket. Pozitívum, hogy a nő álmatlansága nem befolyásolja a magzatot. Saját alvási és ébrenléti ritmusa van. Az álmatlanság azonban még a harmadik trimeszterben is kezelhető. Gyógyteákat, relaxációs tevékenységeket vagy illóolajokat javaslunk. Az általános ajánlás a jobb alvás érdekében, nemcsak terhesség alatt, a zaj és a fény minimalizálása a hálószobában, a megfelelő hőmérséklet biztosítása (ideális esetben 20 °C alatt), valamint az ágyban történő mobiltelefon-használat elkerülése.

Tippünk: Babát vár, és még nincs meg minden felszerelése? Rendeljen webáruházunkból gyönyörű baba ágyneműt, babatakarót vagy gyermekágyat, beleértve a matracot is.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés